Jesterforever
WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW ME .
THE PRINCESS


FOLLOW SAYA | PERGI BALIK

Hello peeps :) This is my official blog. Thats mean, no copyrats and no spammers. Be good, araso ? do follow me yeah :) i will be follow you back . sorry , blog i takde lah secantik korang punya blog :) tak suka bole out ya , THANKS . BYE :)
Click Here

Stories Princess Mine Friends


BLOG SAYA , MILIK SAYA

Harsh words not allowed. 'I follow you, you follow me" are not exist :D


Thankyou

 reginaaziz.blogspot.com
 partyrockanthembebeyh.blogspot.com
 tumblr.com
 vintagebackgrounds.tumblr.com
 flash-mp3-player.net
 drikoti.net
MANA HILANGNYA BIYY YANG DULU ?
Tuesday 20 December 2011 | 02:51 | 0 comments
dear blog ,

kenapa tak ade kebahgiaan untuk aku :(
kenapa allah duga aku camni -,-
kenapa boyfie aku wat aku camni !
kenapa die bukan yang dulu ,,
die dah lain sangat tauu .
sehingga aku dah tak rase kemesraan kitorg dulu .
aku rindu die yang dulu .
sista aku sendiri pon cakap die dah jauh berubah .
ya allah ape tanda nyee nhee ?
kenapa die cegini ? die dah x sayang aku ke ?
die ade girlfie lain ke ? :'(
kenap die berubah jauh cegini .. kenapa die x mesra macam dulu ?
setiap hari mesti nak gaduh , nak mrah2 . ade je die nak wat aku nanges .


ouh , biyy suka bby happy eh ? tapi bby tak suka nengok biyy nanges ? kfine sayang ,
tapi kenapa biyy buat bby cegini . salah bby semua bby dah mntak maad . apa yg biyy nak lagi .
biyy tau tak biyy dah jauh berubah sampai yuny sendiri bole namakm semua thoo . biyy kenapa ?
biyy dah x sayang bby ? ke status niee bukan ntuk bby ?! hah ? iyy tau tak macm mana rase saketnyaa ? tatau kan ? biyy tak rasa sayang :'(perit sangat rasa thoo . bby nak biyy yg dulu .
yang selalu manja-II ngan bby , yg selalu ketawa ngan bby , yg senyum , yg ta suka mara-II .
tapi mana ? bb ingat lepas kite tukar sim biyy akan lagi happy . tapi bby silap :( biyy lagi jauh berubah , ape tak kene pon bby tak tau dah . mana kepercayaan biyy ? mana hilangnya kasih and sayang biyy ntuk bby sayang ? bby perlukan biyy , biyy yang dulu !! tapi kenaoa biyy buat bby cegini ?!!!! kenapa ?!! ape salah bby lagi ? biyy , kalau betul bby ade salah lagi . maafkan bby and tolong .. jangan jadi macam nhee sayang , bb tak sanggup . bby sayang biyy sesangat aww .tolong lah sayang , kembali pada biyy yang dulu sayang , bby rindu sangat ite yang dulu . tapi dah xde kan ? b nak biyy balik je . thoo je permintaan bby kalau biyy still sayangkan hbungan kite lagi . saket taukk rase die .. b sendiri demnga suara bby tadi kan sayang ., bila bby ckp biyy dah lain biyy tak caya , tapi buktinya yuny sendiri nampak semua pada biyy ! tapi kenapa biyy tak rase sayang ? biyy , sekali lagi bby ckp . andai ade terkurang atau salah yg bby buat ,
maafkanlah bby , kbye

,






I LOVE YOU SO MUCH BIYY . MUHAMAD IBRAHIM -,-
BBY HARAP BIYY JADI BIYY BBY YANG DULU ., BYE .



Old things