Jesterforever
WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW ME .
THE PRINCESS


FOLLOW SAYA | PERGI BALIK

Hello peeps :) This is my official blog. Thats mean, no copyrats and no spammers. Be good, araso ? do follow me yeah :) i will be follow you back . sorry , blog i takde lah secantik korang punya blog :) tak suka bole out ya , THANKS . BYE :)
Click Here

Stories Princess Mine Friends


BLOG SAYA , MILIK SAYA

Harsh words not allowed. 'I follow you, you follow me" are not exist :D


Thankyou

 reginaaziz.blogspot.com
 partyrockanthembebeyh.blogspot.com
 tumblr.com
 vintagebackgrounds.tumblr.com
 flash-mp3-player.net
 drikoti.net
terima kasih :)
Tuesday 29 November 2011 | 04:44 | 0 comments
assalammualaikum n hai semuaa ..

how r youu ? #hope sehat-II jee kaan ?
hurm , harini memang kusut gila gaban !
btw , harini hari pertama SDKA ==,
sumpah senak aku jawab paper SIRAH tadii :3
cam nak menangis je kaan dalam dewan tuh !
pengawas yg norfaridah tuh baik .. cool je weyhh !
yg lagi satu tuhh cam siyal sikedd ! nyirapp bhaiii ==,

harini air mata aku banyak keluar bolehh . adoiyhh !
dari minggu lepas ,, setiap hari aku nangis !
ape kebodohnyaa kan ?
tensyen lhaa weyhh !
#walaweeeh ! cam kene tgal laki je kaaan . hahax !
godaii lhaa nak cakap apeeponn ==,
nanges sbb TOK PAWANG BEDAH + HAZYZUL HAQIM !!
sorang boyfiee , yunk sorang lagi abg akuhh ==,
hadooiiiyhh , sedeyyyhh lha malay !

guys ,
lepas satu .. satu masala aku dapat ekhh !
babengg betoll lhaa !
first , prob ngn girlfiee ex aku :3
second , prob ngn family aku ==,
third , prob ngan bestie aku :/
fourth , prob ngn cousin aku :@
auccch ==,
apelah naseb malang menimpa aku kaaan ! soshhiall !


#TOK PAWANG BEDAH SAY : ini dugaan , allah uji manusia sesuai dengan kemampuannya :3
                                                      kalau dah xleh tahan , sembyg n berdoalah pada allah :))

hamekkkk kau ! pakwe korunkk ade ceramah camni ?
tadaakk kaan ? huh kauh , bila die ceramah camni !
tekeeezuddd aku taukkk :3
btw thanks sayang coz sellau support bb ,
selalu ade bila bb sad :pp
iloveyousomuchbie :-*



Old things | New things