Jesterforever
WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW ME .
THE PRINCESS


FOLLOW SAYA | PERGI BALIK

Hello peeps :) This is my official blog. Thats mean, no copyrats and no spammers. Be good, araso ? do follow me yeah :) i will be follow you back . sorry , blog i takde lah secantik korang punya blog :) tak suka bole out ya , THANKS . BYE :)
Click Here

Stories Princess Mine Friends


BLOG SAYA , MILIK SAYA

Harsh words not allowed. 'I follow you, you follow me" are not exist :D


Thankyou

 reginaaziz.blogspot.com
 partyrockanthembebeyh.blogspot.com
 tumblr.com
 vintagebackgrounds.tumblr.com
 flash-mp3-player.net
 drikoti.net
M A L A M Y A N G S E P I + A K U R I N D U M E R E K A :@
Tuesday 22 November 2011 | 05:11 | 0 comments
heyy guys ,
harini title post kitee M A L A M Y A N G S E P I  ..
kenapa ya tetiba title post aku cam bongok malam niee ?
sokey laa . isi hati aku kaan ?
act , aku rindukan orangg , ramai org aku rindu ..
cuma hati aku dah jauh ngan diorang .. jauh sangatt :/
kitorang dah tak macam dulu .,
honestly aku rindu K A C E P G E N J I .
dia exkapel aku .
bukan maksud aku rindukan die aku berpaling ngan T O K P A W A N G B E D A H :/
tapi aku rindukan gelak tawa kitorang yang dulu ,
takkan lah lepas break kitorang terus nak bermusuh kan .
aku tau aku kene belaja lupakan die T.T
tapi sumpah . takda lagi perasaan aku yg dulu untuk die ,
cuma T O K P A W A N G B E D A H je yang ada dalam hati aku :)
yang kedua aku rindu sahabat lama aku yang hilang kemana entah perangai die yg dulu ..
dia dah lain . die x cam duluu .. F I E Q A H I E Q A ..
and untuk 5 vs 1 ,, siblings :)
untuk post aku . yunk au wat keputusan nak keluar dari team niee .
aku tak perlu beritauu sebabnyaa yee ,
takpayah lah korang bepikir sebabnyaa ya ..
demi kebaikkan masing2 jugakk aku buat neyhh .
sorry kalau ada yang marah or terasa , niat aku baik sebenarnyaa ,
terima kasih sebab jadi siblings yg terbaekkk !!
iloveyouu ,,
kbyee==,



Old things | New things