Jesterforever
WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW ME .
THE PRINCESS


FOLLOW SAYA | PERGI BALIK

Hello peeps :) This is my official blog. Thats mean, no copyrats and no spammers. Be good, araso ? do follow me yeah :) i will be follow you back . sorry , blog i takde lah secantik korang punya blog :) tak suka bole out ya , THANKS . BYE :)
Click Here

Stories Princess Mine Friends


BLOG SAYA , MILIK SAYA

Harsh words not allowed. 'I follow you, you follow me" are not exist :D


Thankyou

 reginaaziz.blogspot.com
 partyrockanthembebeyh.blogspot.com
 tumblr.com
 vintagebackgrounds.tumblr.com
 flash-mp3-player.net
 drikoti.net
huh , thanks for the second chance :))
Sunday 27 November 2011 | 07:47 | 0 comments
heyy readers :3
hah , nape post aku camtuh kaan ?
ouhh , ade cerita burukk lahh arinihh !
gila gaban lah air mata aku menjejes kaan ?
yeahh :) aku memang cengeng !
mana taknyaa kan aku nanges .. cube korunkk
boyfiee korunk yang tak gety marah korunk tuh tetibaa mengamuk ?
huh ? ta ke korunk rase tekejut .
huh :)) padan muka aku kan , sape suruh buat hal !
penat penat die setia aku lak cam sial kaan !
huh :) sorry lah sayangg , ,
okengg kaaan ? I'M SO STUPID ;))
sumpah xleh accept main rampas2 hp kat kedai makan ,
dah cam budak kecik rebut anak patungg ==,
n first time aku nnegok die mengamuk , ngeh3
kfine , marah lah sampai puas ! memang salah aku sebab tak setia !
and aku dah pun berjanji ,,
-xkan mcej jantan tuh lagi
-bukak buku baru
-setia pd yg satu
 okeyh , tak kisah pon ! aku harap aku boleh tunaikan janji aku kat die T.T
hopely lah kaan ? ngeh3 ,,
aku bukan taknak setia lah . tapi aku serik untuk setia !


oke dah bye ==,



Old things | New things